Pääsiäismunajahti-tapahtuma Helsingin Jätkäsaaressa sekä Vantaan Aviapoliksessa kiirastorstaina

15. huhtikuuta 2019

Tämä munajahti sopii joka pääsiäispupulle ja -tipulle – Helsinkiin ja Vantaalle kätketään kiirastorstaina 200 pääsiäismunaa.

Clarion-hotellit järjestävät kiirastorstaina Pääsiäismunajahti-tapahtuman Helsingin Jätkäsaaressa sekä Vantaan Aviapoliksessa. Kaikille avoin ja ilmainen munajahti starttaa kiirastorstaina heti aamulla klo 6.

Clarion Hotel Helsinki ja Clarion Hotel Helsinki Airport

järjestävät neljättä kertaa suuren Pääsiäismunajahdin hotellien lähiympäristöissä. Clarion-hotellien lähialueille piilotetaan 100 pääsiäismunaa, jotka sisältävät suklaisen yllätyksen sijaan esimerkiksi majoituslahjakortteja hotelliin. Helsingissä ja Vantaalla yksi muna on sisällöltään ylitse muiden, sillä se kätkee sisäänsä hulppean sviittiyön hotellissa kahdelle sekä kolmen ruokalajin illallisen hotellin Kitchen & Table -ravintolassa.

Jätkäsaaressa ja Aviapoliksessa

kuhisee taas kiirastorstaina, kun Suomen Clarion-hotellit järjestävät neljättä kertaa suuren Pääsiäismunajahdin. Ensimmäistä kertaa pääsiäismunia etsittiin vuonna 2016 Jätkäsaaresta, johon piilotettiin 50 munaa. Tapahtuma on kasvanut vuosi vuodelta ja vakiinnuttanut paikkansa satojen kaupunkilaisten uutena pääsiäisperinteenä.

“Tämä pääsiäisperinne on ihan mahtava, sillä se saa ihmiset liikkumaan ja ulkoilemaan – ja palkinnot ovat nyt paremmat kuin koskaan! Mukaan voi tulla koko perheen voimin tai vaikka kaveriporukalla. Olemme luopuneet muovisista kultaisista munista ja tuoneet tilalle ympäristöystävällisempiä pääsiäismunia. Tänä vuonna jahdin jännitystä lisää siis se, että muna näyttävät ihan erilaisilta kuin aiempina vuosina”, kertoo Tuulia Hyvärinen , Suomen Clarion-hotellien Marketing Manager.

Clarion-hotellien Pääsiäismunajahti on nyt suurempi kuin koskaan, sillä mukana on ensimmäistä kertaa muitakin yrityksiä. Fazer, Familon, Reima, Eckerö Line, K-Market Jätkäsaari, Ilmailumuseo, Uusi Sauna ja Flamingo Spa osallistuvat jahtiin tarjoamalla kaupunkilaisille huippupalkintoja, kuten herkkukoreja, tyynyjä ja lahjakortteja.

Lisäksi yhdestä Jätkäsaareen ja Aviapoliksen alueelle kätketystä munasta löytyy hulppea Staycation-loma Suomen Clarion-hotelleihin. Joku onnekas löytää siis munastaan kahdelle hengelle yön sviitissä sekä kolmen ruokalajin illallisen Clarion hotellin Kitchen & Table-ravintolassa.

“Munia on piilotettu yhteensä 200, joten etsintöihin kannattaa tulla koko päivän ajan. Ennusteet lupailevat upeaa säätä, joten edessä on hyväntuulinen ja iloinen jahtipäivä, Hyvärinen sanoo.

Pääsiäismunajahtiin odotetaan satoja osallistujia molemmissa kaupungeissa.

Näin Pääsiäismunajahti toimii:

● Helsingin Jätkäsaareen ja Vantaan Aviapolikseen piilotetaan 18.4. eli kiirastorstaina 100 pääsiäismunaa aluetta kohden julkisille alueille ja muille paikoille, joista ne on helppo löytää
● Vihjeitä pääsiäismunien olinpaikoista julkaistaan Clarion-hotellien Facebook-sivuilla.

Helsingin Pääsiäismunajahti 2019:https://www.facebook.com/events/2621717957841815/
Vantaan Pääsiäismunajahti 2019: https://www.facebook.com/events/1257804587677739/

● Tapahtuma alkaa klo 6.00 ja päättyy kun kaikki munat on löydetty, kuitenkin viimeistään samana päivänä klo 18.00.
● Jokainen pääsiäismuna sisältää palkinnon, jonka voi noutaa lähimmästä Clarion-hotellista saman päivän aikana (torstaina 18.4.2019)
● Palkintoina munissa on mm. K-Market Jätkäsaaren herkkukasseja, Eckerö Linen risteilylahjakortteja, Familonin litistymättömiä tyynyjä, vapaalippuja Uuteen Saunaan, Reiman lahjakortteja ja tuotelahjoja, Ilmailumuseon pääsylippuja, Fazer Experience-tuotelahjoja ja Fazerin kahvilalahjakortteja sekä Flamingo Span lahjakortteja
● Pääpalkintona on hulppea Staycation-loma sviittimajoituksineen ja kolmen ruokalajin illallisineen
● Reilun pelin hengessä kukin osallistuja saa lunastaa yhden palkinnon