Iberia lentää Finnairin Madridin lennot 1.4.2019-30.3.2020

08. maaliskuuta 2019

Finnair vuokraa Airbus A321 -lentokoneen oneworld-kumppaniltaan Iberialta Madridin reitille 1.4.2019-30.3.2020. Kone paikkaa liikenteen kasvun aiheuttamaa väliaikaista lentokonevajetta.

Iberian operoimilla Madridin lennoilla on Iberian ohjaamomiehistö. Huhtikuun ajan myös matkustamomiehistö tulee Iberialta. Lennoilla on tällöin mukana yksi Finnairin matkustamohenkilöstön jäsen varmistamassa palvelukonseptimme toteutumista. Toukokuusta alkaen koko matkustamomiehistö lennoilla on Finnairin. Palvelu Madridin lennoilla on englanniksi ja espanjaksi.

Iberian operoimilla lennoilla noudatetaan Finnairin palvelukonseptia.

Kun ostat lentolippuja  Finnairin verkkosivuilta, liikennöivä lentoyhtiö näkyy Valitse lennot -sivulla. Jos sinulla on jo varaus Madridin-lennoille, joita lentokoneen vaihdos koskee, Finnair viestii muutoksesta sinulle tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla. Tarkistathan Finnairin nettisivujen Varaukseni-sivun tai Finnair-mobiilisovelluksen kautta, että Finnairilla on ajantasaiset yhteystietosi.

Lisätietoja: https://www.finnair.com/FI/FI/info

Lähde: Finnair