Finnair lisää lentoja Moskovaan ja Pietariin maaliskuusta lähtien

01. joulukuuta 2018

Finnair lisää lentoja Moskovaan ja Pietariin (tarvitsee hyväksynnän) maaliskuun lopusta 2019 lähtien. Molempiin kohteisiin lisätään yksi päivittäinen lento, joka lennetään Embraer 190 -koneella. Lisäyksien myötä Finnair lentää Pietariin 27 viikkovuoroa ja Moskovaan 28 viikkovuoroa.

”Haluamme tarjota entistä paremmat yhteydet Helsingistä Moskovaan ja Pietariin. Olen iloinen, että voimme vastata kysyntään ja lisätä kapasiteettia näille reiteille. Juhlimme ensi vuonna myös Pietarin reitin 55-vuotisjuhlaa”, sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen.

Uudet lennot palvelevat paitsi suomalaisia, myös Finnairin kansainvälisiä asiakkaita. Uusien vuorojen myötä yhteydet Moskovasta ja Pietarista esimerkiksi Finnairin Pohjois-Amerikan reiteille ovat entistä paremmat. Lisäksi lennot tarjoavat hyvät yhteydet Finnairin kohteisiin Aasiassa sekä Euroopassa.

Lähde: Finnair tiedote