Egypti – Kairon lentoja peruutettu Lontoosta, Frankfurtista ja Münchenistä

22. heinäkuuta 2019

20. 7  kaikki Lufthansan (LH) lennot Frankfurtista ja Münchenistä Kairoon peruutetiin mutta lentoja jatkettiin uudelleen sunnuntaina 21.7. Lentoyhtiö on ilmoittanut syyksi määrittelemättömän turvallisuusongelman. Myös British Airwaysin (BA) päätti keskeyttää lennot Kairoon 20. heinäkuuta alkaen seitsemäksi päiväksi. Mikään muu lentoyhtiö ei ole ilmoittanut lentojen keskeyttämisestä.

Egyptin ilmailuviranomaiset ovat ilmoittaneet, ettei heillä ole tietoa siitä, miksi lennot alun perin peruutettiin. Yhdistyneen kuningaskunnan ja muiden Egyptin lentokenttien välisiä lentoja ei ole muutettu. EgyptAir (MS) on ilmoittanut  jatkavansa lentoja Lontoosta Kairoon.

Matkustajia kehotetaan tarkistamaan Lontoon Heahrown (LHR) lentokentältä Kairoon suuntautuvien lentojensa tilanne .

Mikäli edellä mainittu vaikuttaa matkustussuunnitelmiisi tai tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä HRG-toimistoosi.

Lähde: BBC Online