Brasilia –lentojen peruutuksia 15.- 17.4.2019

14. huhtikuuta 2019

Lentoyhtiö Avianca Brazil, joka tunnetaan nimellä Oceanair Linhas Aereas (O6), on peruuttanut noin 179 kotimaan lentoaan 15.4.-  17.4. taloudellisten vaikeuksien vuoksi. Avianca Brazil lentää yli kahteenkymmeneen  kotimaan kohteeseen, mutta suurin osa lentojen keskeytyksistä vaikuttaa Congonhas (CGH) ja Guarulhos International (GRU) lentokentille Sao Paulossa ja Galeo International Airport (GIG) Rio de Janeirossa.

Aviancalla on taloudellisia vaikeuksia, eikä se ole kyennyt suorittamaan maksujaan vuokraamistaan lentokoneista.  Leasingyhtiö otti perjantaina haltuunsa yhdeksän lentoyhtiön 35 lentokoneen laivastosta, mikä johti lentojen peruutuksiin. Avianca Brazil haki konkurssisuojaa joulukuussa 2018.

Matkustajia kehotetaan tarkistamaan lentonsa tilanne.

Mikäli edellä mainittu vaikuttaa matkustussuunnitelmiisi, tai tarvitset lisätietoa, ota yhteyttä HRG toimistoosi.

Lähde: Investing.com / HRG Travel Alert  Service