Best Western International osti WorldHotelsin

15. maaliskuuta 2019

WorldHotelsin liiketoiminta jatkuu ja  hotelliketjun 300 uniikkia hotellia säilyttää ainutlaatuisen identiteettinsä ylellisten ja itsenäisten hotellien kokoelmana.

Omistus on uusi, mutta WorldHotels on edelleen WorldHotels!

”Best Westernin ja WorldHotelsin välillä on valtava synergia. Uuden kumppanuutemme myötä luomme kilpailuetuja molemmille yrityksille”, sanoo Best Western Hotels & Resortsin toimitusjohtaja David Kong.

“Best Western on yksi suurimmista, arvostetuimmista ja luotetuimmista hotellibrändeistä”, sanoo Geoff Andrew, WorldHotelsin toimitusjohtaja. ” Brändiemme yhdistyminen luo loistavan tulevaisuuden sekä Best Westernille että WorldHotelille. Best Westernin vakiintunut johtoryhmä ja alueellinen läsnäolo tarjoaa uutta asiantuntemusta, joka auttaa epäilemättä kasvattamaan WorldHotelsin tuotemerkin tunnettuutta keskeisillä markkinoilla.

WorldHotels pysyy ennallaan ja jäsenhotellit ovat edelleen WorldHotelsin jäseniä. Samalla ne voivat hyödyntää Best Westernin etuja, kuten sähköisen kaupankäynnin alustaa, kanta-asiakasohjelmaa ja maailmanlaajuista jakeluverkkoa.

Lähde: WorldHotels